Постійні питання

ПЕРШОКУРСНИКУ

Обовʼязково прочитати у перший день

Дорогі першокурсники!

Наводимо важливу інформацію, яка допоможе вам розпочати своє навчання на факультеті.

Алгоритм простий:

  1. Відшуковуєте себе у списку розподілу студентів бакалаврату на академічні групи: 5 потоків по три групи – 11-13; 14-16; 17-19; 1А-1В; 1Г-1Ж; 1К-1Л. У цій групі, якщо все буде добре, ви й будете навчатися упродовж чотирьох років;
  2. Розклад занять різний для кожного з п’яти потоків, тому звертайте увагу лише на розклад того потоку, в якому ви навчаєтесь.
  3. Щодо аудиторій: вони всі пронумеровані. Якщо біля номеру аудиторії немає якоїсь літери – це означає, що вона знаходиться у корпусі юридичного факультету – вул. Січових Стрільців, 14. Перша цифра номеру аудиторії як правило означає поверх, на якому вона розташовується 110 – перший, 201 та інші – другий, 302 – третій і т.д. Три аудиторії: 247, 249 та 256 знаходяться у переході між корпусом юридичного факультету та головним корпусом. Іноземна мова в окремих групах буде відбуватися у корпусі географічного факультету – вул. Дорошенка, 41 – 5 хвилин пішки. У такому випадку біля номеру аудиторії у розкладі буде стояти літера «Д», наприклад 107 Д. Аудиторії, які знаходяться за адресою вул. Січових Стрільців, 16 (Інститут підвищення кваліфікації), позначаються літерами «СП», наприклад, 207 СП.
  4. Щодо іноземної мови: кафедра іноземної мови для гуманітарних факультетів проводитиме тестування з метою формування навчальних груп із урахуванням вашого рівня у перші ж дні наступного тижня.
  5. Відвідування всіх видів та форм занять на юридичному факультеті є обов’язковим – не нехтуйте цим правилом!,
  6. Юридичний факультет визнає цінність академічної доброчесності і тому Вам буде запропоновано підписати Декларацію академічної доброчесності та сумлінно дотримуватися взятих на себе зобов’язань!
  7. Детальна інформація щодо організації навчального процесу, стрічка новин та інші корисні речі містяться на сайті факультету.

Зрозуміло, що  всіх тонкощів початку навчання на юридичному факультеті ми зараз не зможемо обговорити. Саме тому у понеділок у ваших академічних групах будуть визначені старости та порадники з числа викладачів, які допоможуть вам адаптуватися до специфіки навчального процесу.

Адміністрація юридичного факультету готова відповісти ваші запитання з 09 до 18 години з понеділка по п’ятницю.

 

ДОКУМЕНТИ

Довідка з місця навчання

Слід вказати вказати ПІП, групу, форму навчання (денна/заочна), платне/бюджет
Надсилати на електронну пошту деканату : law.faculty@lnu.edu.ua
Про готовність довідки секретар деканату відправить електронного листа на пошту, з якої надійшов запит.
Час виготовлення довідки 2-4 дні. Довідки готують та оформляють щотижня у вівторок та четвер.

Довідка для війська та контакти військово-мобілізаційного відділу

Адміністрація факультету не видає довідок, які необхідні для подання до Територіального центру комплектації та соціальної підтримки. За замовленням і видачею такої довідки слід звертатись до військово-мобілізаційного відділу
м.Львів, вул. Дорошенка, 41 (у дворі географічного факультету)
тел. +380322394759

Довідка про доходи

Для того, щоб отриимати довідку треба заповнити форму за посиланням. Виготовляє довідку сектор студентської підтримки. Термін виготовлення довідки – 5 робочих днів. Після того як довідку буде виготовлено Вас проінформують про це. Ви особисто зможете отримати її у Секторі студентської підтримки (238 аудиторія, головна будівля університету).

Зразки заяв з різних питань

В університеті стандартизовано форми заяв щодо великої кількості питань. Форма відповідних заяв є загальнообовʼязковою.
Бланки заяв у студентських справа можна знайти на сайті університету за цим посиланням.

Отримати оригінали документів

Для отримання оригіналів документів слід виконати наступні дії
1. Заповнити заяву за зразком, який доступний за посиланням (слід обрати ту, яка підходить під обставини)
2. Підписати у декана чи у заступника декана
3. Підпишіть у проректора, відповідального за юридичний факультет (проф. Різника С.В.)
4. Підійдіти у студентський відділ кадрів і отримати оригінали. При собі слід мати студентський квиток.

ГУРТОЖИТОК

Пільгове проживання у гуртожитку

Заяву на пільгове проживання у гуртожитку можна заповнити за посиланням.

КОНТАКТИ І ГРАФІКИ РОБОТИ

Деканат, навчальна частина і кафедри

ПН, СР, ПТ з 10 до 15

Бібліотека

Бібліотека юридичного факультету обслуговує користувачів у понеділок та середу – з 11:00 до 14:00
Телефон бібліотекаря +380988836386

Бухгалтерія

Контактний телефон бухгалтерії +38 032 239 43 11
Додаткові контакти, інформація про рахунки можна знайти за посиланням.

ОПЛАТА ЗА НАВЧАННЯ

Вартість навчання на 2022/2023 навчальний рік

БАКАЛАВРИ

Денна Заочна
I 42081 29457
II 42081 29457
III 39753 27828
IV 35924 25148

МАГІСТРИ

Денна Заочна
І 48393 33875
ІІ 52601 (за 4 міс. 21040,4) 36820 (за 4 міс. 14728)

Рахунок для оплати навчання

МФО 820172

ЗКПО 02070987

р/р UA788201720313211002201001061

  • код платника – для кожного студента індивідуальний (див. на попередній квитанції або на договорі)

При переведенні з однієї форми навчання на іншу, слід укласти новий договір та одразу оплатити навчання

Оплату слід здійснити до початку семестру так, щоб гроші надійшли на рахунок університету до 31.08.2022 р. та 31.01.2023р. Інакше нараховуватиметься пеня за кожен день прострочення платежу.

Щодо квитанції про оплату навчання звертатись в бухгалтерію

СТИПЕНДІЯ

Підстави та умови отримання соціальної стипендії

Із загальною інформацією можна ознайомитись за посиланням.
Заяву на соціальну стипендію можна заповнити за посиланням.

ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ

Корпоративна пошта OFFICE 365

Корпоративна пошта на базі Microsoft Office 365 потрібна для доступу до матеріалів занять, контактування із викладачами чи іншими студентами, спільної роботи, доступу до системи електронного навчання Moodle та системи “Деканат” (див. відповідний розділ).
– Якщо Ви забули пароль від корпоративної пошти необхідно заповнити форму за посиланням.
– Змінити та відновити пароль можна за посиланням. Ознайомитись з інструкцією як це робити можна за цим посиланням.
– Якщо ж у базі даних відсутня адреса Вашої особистої електронної пошти Ви можете звернутись у службу підтримки studhelpOffice365@lnu.edu.ua або зателефонувати за номером телефону +380322394842

Електронна система Деканат

Електронна система “Деканат” виконує функції навчального плану та залікової книжки. В майбутньому, ЕС “Деканат” буде виконувати функцію електронного журналу.  В системі можна знайомитись із власними оцінками за залік чи іспит.

Відновлення паролю до Особистого кабінету студента за посиланням.
Контакти відділу по роботі з ЄДЕБО (відділ, який адмініструє цю систему):
edebo.lnu@gmail.com
+38 032 239 44 92

Система електронного навчання MOODLE

Система електронного навчання MOODLE – використовується студентами для доступу до матеріалів навчальних дисциплін та тестувань. Для переходу на сторінку системи – перейдіть за посиланням.

Усі користувачі системи Електронного навчання зареєстровані з корпоративною поштою. Для входу натисніть посилання OpenID Connect. Виводиться сторінка входу в OFFICE 365. Після входу в OFFICE 365 користувач автоматично входить до системи Електронного навчання і потрапляє на головну сторінку.

Користувачі, які з різних причин не можуть увійти до Office 365, можуть писати на адреси:
– викладачі і працівники supportOffice365@lnu.edu.ua
– студенти і аспіранти StudHelpOffice365@lnu.edu.ua
Щодо реєстрації викладачів та з інших невідкладних питань звертайтесь e-learning@lnu.edu.ua (понеділок-п’ятниця 900-1800)

БЛАНК

Навмисне залишено порожнім

.